carolinahallen.blogg.se

Loppiblogbag Vårpepp

Allmänt Permalink0
Nu tänkte jag skriva en liten recention om de produkter vi har testat här hemma som fanns med i Loppiblogbag.
 
Jag vart glatt överraskad när det gäller Yves Rocher Botanical Experties, Hair Rinsing Vinegar.
 
Den doftar otroligt gott, och ger håret en otrolig lyster. Har märkt att på grund av olika andledningar så har mitt hår blivit väldigt matt och ganska tråkigt, men jag provade denna Hallonvinäger och håret fick genast en fin lyster och en otrolgit härlig doft. Glatt överraskad:)
 
Yves Rocher Hydra Vegetal.

När man går från vintern till våren så blir min hy på speciellt benen väldigt torr och denna kräm fungerade alldeles utmärkt på mina torra ben, den gick in på djupet och benen vart väldigt återfuktande och det kändes väldigt skönt med en kräm som verkligen kunde tränga ner sej på djupet.
 
Edet Ultra Soft.
 
Idags läget har jag eller någon anna i familjen hunnit testa det ännu, så det ska bli intressant att testa detta mjuka toalettpappet:)
 
RFSU Nice n´Cool och RFSU Easy Shaving. 
 
Dessa produkter har jag användt sedan tidigare och är väldigt positiv till dem båda produkterna. Skönt med en rakgel som är genomskinlig så man ser och inte gör sej illa. Skönt med en kräm som motverkar de röda prickarna som kan uppstår efter en rakning. Skön och svalkande gel.
 
Friggs riskakor Linfrö & Rosmarin och Hampafrö & Svartpeppar.
 
Här hemma var det Linfrö & Rosmarin som gick hem, även för min del. Har aldrig varit förtjust i riskakor då ja tycker de varit så tjocka. Men nu, nu är de tunna och jätte god smak. Hampafrö & Svartpeppar vaar för min del och för barnens del lite starka, så det vart ingen favorit här hemma.7
 
DVD Pingvinerna.
 
Man kan inte annat än att älska dessa söta pingviner:)
En bra film med mycket handling, en film som passa hela familjen. Jag som inte sett Pingvinerna innan vart glatt överraskad och vill gärna se mer av dem:)
 
#loppiblogbag #loppiblogbagvårpepp #yvesrocher #friggs #rfsuprodukter #nyaedet
 
/ Carolina:)
Till top