carolinahallen.blogg.se

För ung för en operation

Allmänt Permalink0
Ja då vart det konstaterat, jag är för ung för en operation:(
 
En operation som skulle kunna hjälpa mej att komma tillbaka, men nu får jag vänta och se vad Uppsala sjukhus säger.
 
Denna väntan är inte alls rolig, utan bara jobbig och skrämmande. Vist jag har haft ont i snart 9 år, och lärt mej att hantera smärtan, men för snart två år sedan nådde det gränsen. Och det tycker även läkarna i Uppsala.
De vill steloperera två kotor i nacken för att lätta på nervbanan så att jag kan få tillbaka min känsel i kroppen.
Men då de som skulle göra operationen kommer då på att jag inte är 25 eller över det, och då gör det inte operationen, de gör alltså inget undan tag eller liknande:/
 
Så nu hoppas jag på att få komma till Uppsala och göra operationen där.
 
Annars händer det inte så mycket i detta liv, Sambon har bytt jobb och jobbar nu uppe i Stockholm. Lillan växer så det knakar och utvecklas:)
På helgerna blir det mkt olika cykeltävlingar runt om i landet, här senast var vi nere i Skövde och kollade när sambon körde Bilingeracet, nu i helgen var det Trosatrampen och den 30/5 är det Långa Lugnet i Falun=)
 
 
Till top