carolinahallen.blogg.se

Skåne

Allmänt Permalink0
I fredags styrde vi bilen ner mot Skåne.
 
Vi ska spendera en vecka nere i Skåne där det skall Cyklas och koppla av. 
 
I måndags tog dom tre cyklisterna en vilodag pga av att en va lite öm i benen efter en lång tur. Så vi åkte mot Malmö och körde ut på Öresundsbron där vi tillbringa en hel dag i Danmark. Vi åt en 3-rätterslunch på Jensens böfhus med ett glas rödvin till. Blev lite shopping av olika slag sen tog vi en härlig fika mitt på stöget. Vägen hem så åkte vi in i Malmö för att titta på turning torso. 
 
Vädret är ju inte på topp här nere då det blåser och småregnar lite. Johan är ute och cyklar en fartrunda på 9.7 km
varje dag och även hans pappa har provat på den.
 
Det är ju väldigt skönt ändå med vila och inga krav i vardagen, man får samla energi till att jag strax ska läggas
in på Uppsala universitet sjukhus. Det kommer att bli en jobbig tid men jag har allt stöd jag behöver från Johan
och hans kära familj. Sen finns det ju folk där ute som håller tummarna, kanske även några spöken som jag skymtade förra veckan. 
 
Nu ska vi snart röra oss emot Ystad och njuta lite och sen hälsa på gamla vänner till Johans farmor Karin.
 
 
 
 
 
 
Till top