carolinahallen.blogg.se

Är det i morgon det ska vända?

Allmänt Permalink2
I går var jag på vårdcentralen i Mariefred för att kolla om det är så att jag har åkt på ett diskbråck. 
Träffade en läkare som för första gången verkligen lyssnade på min historia om hela denna sjuka sjukdoms bild. Han kollade igenom min journal och konstaterade att det fanns något fynd på den MR röntgen jag gjorde 2013.
Han vart lite orolig och tyckte att man skulle göra en MR till och det ganska snart. Han skickade en remiss till Nyköpings sjukhus och sa till mej att det kan dröja två till fyra veckor innan du får en tid. Okej tänkte jag och min sambo,  2-4 veckor gårju ganska fort (sist fick jag vänta 3 månader).
Men så idag på eftermiddagen ringde de från Nyköpings sjukhus och säger att jag har en tid i morgon 9,30. Shit denna gång gick det verkligen fort:)
Men nu kommer allt detta jobbiga, nu behöver jag ligga där och åka in i den där trånga tunneln och höra det där höga ljudet från alla kameror. Jag ogillar det skarpt:(
 
Men jag är glad att det är på väg att hända något nu, äntligen kanske de får någon koll på vad det är för fel på min kropp. 
 
Igår vart våran lilla tjej hela 6 månader gammal. Helt galet vad fort tiden går:)
 
#1 - - Jannica Lindmark:

Sötunge! Lycka till imorgon :)

Svar: Tack :) hur hittade du min blogg? :) vilken sötnos ni har:)
Carolina Hallén

#2 - - Jannica Lindmark:

Bloggspaning.se :) Tack!

Svar: Vad roligt :) kul å läsa din blogg:)
Carolina Hallén

Till top