carolinahallen.blogg.se

Nytt år

Hälsa Permalink0
Nu är 2014 här, och det har blivit vinter!
Just nu är det -9,3 grader här i Björnlunda. Och snön ligger på marken.
Jag och Älsklingen har bott i huset i ett år nu, och den 2/1 var det ett år sedan hus köpet vart klart.
Att köpa hus med min stora kärlek var alldesles perfekt, ett stort hus med en mysig källare som vi skulle sätta våran prägel på. och vi är på god väg:)
 
Om drygt tre veckor åker jag, Johan och barnen till Gran Canaria en vecka med Johans föräldrar och syskon med respektive. Ska bli skönt och komma tillbaka till Anfi Del Mar igen.
 
Men innan resan ska jag träffa en psykolog då min neurolog påstår att allt detta som med min kropp är psykiskt. Men har varit i kontakt med Vårdcentralen och de har med hjälp av Kuratorn jag gått till konstaterat att det inte är psykiskt, utan att det är något annat som är fel. Vi börjar misstänka en whiplashskada sen mina tidigare olyckor.
 
Var till Vårdcentalen för en vecka sedan då jag fått en ring på halsen som kliar och har haft feber i några dagar.
Det togs ett nytt borrelia prov, men tror inte det visar något då borrelia är väldigt lömskt.
 
Jag hoppas att deet börjar hända något snart, för detta börjar bli väldigt jobbigt, sover knappt 10 minuter per natt längre:(
 
Jag hoppas att efter samtalet med psykologen så ska det börja hända saker igen.
 
Det är så läget är just nu, alltså sämre än innan:(
 
 
Till top