carolinahallen.blogg.se

4 dagra kvar

Allmänt Permalink0
Idag är det fyra dagar kvar tills jag ska få komma till smärtkliniken och kanske för engångs skull kunna få lite hjälp.
Att inte sovit på fem dagar börjar ta ut sin rätt nu, ingen färg i ansiktet, ingen energi till något, inte orka äta och knappt orka gå börjar bli väldigt jobbigt.
Vill kunna åka till jobbet och träffa mina kollegor och träffa barnen i skolan, men nej vi sjukskriver Carolina lite längre.
Ingen vet vad det rör sej om i min kropp, ena läkaren säger en sak och den andra säger en annan sak. Hur mycket ska man orka? Och hur mycket ska man lyssna på vad de har att säga? jag börjar tappa orken och orkar inte lyssna på läkarna längre. Vill inte ha 4 olika anledningar som man tror de kan vara, jag vill ha en anledning till att kroppen gör så här och att huvudvärken är så illa som den är.
Men det är bara att vänta och se, på tisdag hoppas jag verkligen att jag får några svar.
 
Det blir en lugn helg i alla fall, lite middag i morgon med svärföräldrarna:)
 
Det kommer upp lite bilder från Rally SM under helgen också:)
 
 
Till top